دکتر فرشته دماریام » جراحی زیبایی زنان » تقویت و بهبود ارگاسم با تزریق ژل به نقطه جی
مدت زمان مطالعه ۷ دقیقه

تقویت و بهبود ارگاسم با تزریق ژل به نقطه جی

 
 

یکی از مهم ترین مسائل در زندگی زناشویی، مسئله لذت جنسی است متاسفانه در کشور ما ایران آمار جالبی در رابطه با به ارگاسم رسیدن زنان وجود ندارد و شنیده ها حالکی از این است که حدود 60 درصد بانوان در رابطه جنسی به ارگاسم نمی رسند. علت این مسئله می تواند مشکلاتی باشد که در سیستم اندام جنسی و تناسلی بانوان وجود دارد. نقطه جی یکی از نقاط مهم در داخل واژن خانم ها است که در قسمت جلویی واژن قرار دارد و برای تقویت این ناحیه از تزریق ژل به نقطه جی بهره می‌برند.

 
تقویت-نقطه-جی

نقطه جی در زنان علاوه بر اینکه در هنگام زایمان به عنوان یک مسکن عمل می کند تا 107 درصد می تواند بر ارگاسم زنان موثر باشد. به همین دلیل تقویت نقطه جی G یا جی پوینت با تزریق ژل یکی از مهم ترین عمل های زیبایی زنان می باشد.

تزریق ژل به نقطه جی چیست؟

شاید برای شما سوال باشد که آیا تمامی بانوان در طول عمر خود به تقویت نقطه جی احتیاج پیدا می کنند یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم دلایل مختلفی مانند افزایش سن، زایمان، کاهش سطح هورمون های زنانه، فشارهای روحی، بیماریهایی از قبیل آتروفی یا خشکی واژن و همچنین درد در هنگام مقاربت باعث می شود که زنان به تزریق زل به نقطه جی روی آورند.خانم هایی که دچار سرد مزاجی شده‌اند و در هنگام روابط جنسی دچار مشکلاتی همچون خشکی می‌شوند به پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه می‌کنند و در جهت درمان مشکل خود اقدام می کنند.

نقطه جی مهمترین جزء واژن است که سبب تحریک خانم ها در حین رابطه جنسی ‌می شود. پزشکان با تقویت ناحیه جي  در صدد افزایش میل جنسی در خانم ها هستند. ژل هایی که در این روش استفاده می‌شود شامل ژل موقت و نیمه موقت می باشد. ژل های نیمه موقت برای تزریق به نقطه جی مناسب‌ترند و ماندگاری ۹ تا ۱۸ ماهه دارند.

نقطه جی در کجای واژن واقع شده است ؟

برای پیدا کردن نقطه جی می توانید دو بند انگشت وسطی خود را در ساعت 12 واژن، از مدخل واژن وارد کنید. موقع ورود انگشت به واژن باید کف دست به سمت بالا باشد. می توانید با لمس کردن سقف واژن، یک نقطه زبر و برجسته را احساس کنید. این نقطه جی شما است. همچنین می توانید از همسر خود هم برای  پیدا کردن جی پوینت کمک بگیرید. برای این کار باید به پشت دراز بکشید و از همسر خود بخواهید تا دو بند انگشت میانی را وارد واژن کند.


نکته: (دختران باکره هرگز این عمل را امتحان نکنند زیرا باعث آسیب وارد شدن و یا حتی پارگی پرده بکارت می شود)

مزایای تزریق ژل به نقطه جی چیست؟

 
 
 

 تزریق ژل به نقطه جی می تواند حس رضایت و لذت ارگاسم رسیدن در بانوان را افزایش دهد.
از سایر مزایای تزریق ژل به نقطه جی می توان به:

  • برطرف نمودن بی میلی جنسی
  • بهبود رابطه جنسی
  • افزایش اعتماد به نفس خانم ها در برقراری رابطه
  • برجسته شدن جی اسپات
  • افزایش تحریک پذیری این نقطه
  • بدون درد و خونریزی
  • جوانسازی واژن


در جی پوینت، اعصاب زیادی وجود دارند و با تحریک شدن این نقطه، زنان لذت بیشتری احساس می کنند. همچنین این کار به صورت سرپایی انجام می شود و نیاز به بستری شدن ندارد. همچنین این روش بدون عارضه می باشد و بدون درد می باشد. تقویت نقطه جی، بی میلی جنسی زنان را رفع می کند. همچنین تزریق ژل به نقطه جی در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد و نتیجه آن را خیلی سریع می توانید ببینید.

 

مراقبت های بعد از تزریق ژل به نقطه جی

به مدت 5 روز قبل و بعد از این تزریق ژل از مصرف هر گونه داروی ضد انعقاد خون همچون آسپرین خودداری کنید. با انجام تمام این مراقبت ها می توانید تزریق ژل موفقیت آمیزی در نقطه جی خود داشته باشید. بهتر است این مسئله را به خاطر داشته باشید که تزریق ژل از حساسیت بالایی برخوردار است. مراقبت های بعد از تزریق زل به نقطه جی عبارتند از :

  • ناحیه تزریق را دست کاری نکنید.
  • واژن خود را تا سه روز ماساژ ندهید.
  • رابطه جنسی تا سه روز ممنوع است.
  • با آب داغ حمام نروید.

همچنین اگر به دنبال جراحی های زیبایی واژن هستید، از مزایای جراحی لابیاپلاستی غافل نشوید

دکتر فرشته دماری یام

متخصص زنان زایمان و نازایی
دوره دیده تخصصی زیبایی زنان؛ نازایی،لاپاراسکوپی و سکسولوژی
انجام هزاران زایمان طبیعی و سزارین
انجام اعمال جراحی زیبایی زنان
مقالات مرتبط
نحوه خوابیدن بعد از لابیاپلاستی

نحوه خوابیدن بعد از لابیاپلاستی

یکی از مهم‌ترین نکات پس از انجام لابیاپلاستی، نحوه صحیح خوابیدن است که می‌تواند به بهبود سریع‌تر و کاهش درد و تورم کمک کند. این جراحی ممکن است به دلایل زیبایی یا برای راحتی بیشتر و کاهش درد و ناراحتی انجام شود. در این...

جراحی زیبایی کلیتوریس

جراحی زیبایی کلیتوریس

عمل زیبایی کلیتوریس یک روش جراحی است که به منظور بهبود شکل و اندازه کلیتوریس، یک اندام حساس در ناحیه تناسلی زنان، انجام می‌شود. این جراحی ممکن است به عنوان یک راه حل برای افرادی که از نظر جسمی با شکل یا اندازه کلیتوریس...

جراحی زیبایی زنان در ارومیه

جراحی زیبایی زنان در ارومیه

گذر زمان، زایمان و افزایش یا کاهش وزن ناگهانی همه عواملی هستند که می‏توانند زیبایی واژن را به خطر بیاندازند. روش‏ های گوناگونی به منظور بهبود زیبایی واژن تاکنون وجود داشته است که در این مقاله به طور خلاصه محبوب‏ترین...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مطب