دکتر فرشته دماریام » جراحی زیبایی زنان » بهترین جراح زیبایی زنان در ارومیه
مدت زمان مطالعه ۹ دقیقه

بهترین جراح زیبایی زنان در ارومیه

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که زنان ساکن در شهر ارومیه دارند این است که جراح زیبایی زنان خوب در ارومیه کیست؟ در واقع به دلیل حساسیت های زیادی که انواع جراحی های زیبایی زنان دارد طبیعی است که زنان بخواهند به یک جراح زیبایی زنان خوب در ارومیه مراجعه کنند. در ادامه مقاله ای که در پیش رو دارید درصدد هستیم که در خصوص ویژگی های بهترین جراح زیبایی زنان در ارومیه و انواع خدمات زیبایی ای که از سوی اینان ارائه می شود اطلاعاتی ارائه کنیم.

بهترین جراح زیبایی زنان در ارومیه

جراح زیبایی زنان

جراح زیبایی زنان به متخصص و پزشک جراحی گفته می شود که در زمینه انواع جراحی های زیبایی زنان آشنایی کامل دارد، دارای مهارت و تخصص در انجام انواع جراحی های زیبایی زنان است و به طور تخصصی و آکادمیک آموزش های لازم را گذرانیده است. اگر می خواهید یک جراح زیبایی زنان خوب در ارومیه را بشناسید به ویژگی های زیر توجه کنید. انواع جراحی های زیبایی زنان از جمله پرطرفدارترین و موفق ترین جراحی های زیبایی است که تا کنون با نتایج مثبت بسیاری همراه بوده اند.

بسیاری از زنان و دختران جوانی نیازمند انجام یکی از انواع جراحی های زیبایی واژن هستند و یا این که علاقه مند هستند در جهت بهبود و زیبایی ناحیه واژن اقداماتی را انجام دهند مهم ترین سوالی که مطرح می کنند این است: بهترین جراح زیبایی زنان کیست؟ این پرسش از این نکته ناشی می شود که زنان نسبت به ناحیه تناسلی خود حساس هستند و آگاهند که باید روند جراحی را به دست یکی از بهترین جراحان زیبایی بسپارند.

جراحی های زیبایی واژن از جمله جراحی هایی هستند که با هدف بهبود و رفع تمامی ایراداتی که در بخش ناحیه تناسلی زنان ایجاد شده است انجام می شود. عمل های زیبایی زنان انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن ها با هدف برطرف کردن بخشی از ایرادات آلت جنسی زنان انجام می شود و تاثیر زیادی در زیبایی و بهبود کیفیت رابطه جنسی زنان دارند.

ویژگی های بهترین جراح زیبایی زنان

ویژگی هایی که در این بخش ارائه می شود به عنوان یک معیاری است که می توانید با لحاظ کردن آنها بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • تخصص و دانش در زمینه انواع جراحی های زیبایی زنان
  • مهارت و تجربه در بکار گیری انواع تکنیک های جراحی در زمینه انواع جراحی های زیبایی زنان
  • بکار گیری بهترین و نوین ترین تجهیزاتی که برای انواع جراحی های زیبایی کاربرد دارد
  • راهنمایی و ارائه مشاوره های دلسوزانه اما تخصصی در زمینه انواع جراحی هایزیبایی زنان
  • دریافت هزینه های منطقی و معقول برای هر کدام از انواع جراحی های زیبایی زنان

یک پزشک خوب دارای ویژگی های متعددی است که با دانستن این ویژگی ها می توان به پزشک خوب دست یافت. این ویژگی ها عبارتند از:

یکی از مواردی که در انتخاب بهترین جراح زیبایی زنان اهمیت دارد این است که در مورد دانش و تخصص پزشک به خوبی تحقیق شود و زمینه ی فعالیت او مشخصص گردد. همچنین لازم است تجربه پزشک در زمینه درمانی و زیبایی مورد توجه قرار گیرد. مهارت و تخصص در انجام انواع جراحی های زیبایی زنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

یکی دیگر از ویژگی های پزشک که برای ما اهمیت دارد این است که پزشک با لطف و مهربانی با بیمار برخورد کند و در صورت پرسیدن سوال از او با حوصله به تمام سوالات بیمار پاسخ دهد. این نوع از ارتباط موثر و صمیمانه میان پزشک و بیمار سبب می شود استرس بیمار کاهش یابد و نسبت به نتیجه عمل اطمینان داشته باشد.

لازم است پزشک شما به گوگل مپ مجهز باشد تا بتوان برای مراجعه به پزشک به راحتی مطب را پیدا کرده به آن مراجعه نمود.

یکی از مواردی که امروزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است مجهز بودن به مشاوره آنلاین است زیرا این موضوع سبب می شود بیمار برای هر کار کوچکی نیاز به مراجعه به مطب نداشته باشد و کمتر مجبور به جابجایی شود. پس از جراحی یا پیش از آن برای مشاوره و تکمیل درمان می توان از مشاوره آنلاین استفاده کرد.

جراح زیبایی زنان چه اقداماتی انجام می دهد؟

در صورتی که به بهترین جراح زیبایی زنان مراجعه کنید به منظور بهبود کیفیت روند جراحی و نیز حصول بهترین نتیجه مراحل زیر را طی می کند:

  • در ابتدا شرح حالی از وضعیت جسمانی و ظاهر آلت تناسلی شما گرفته می شود و از مشکلات پیش آمده در این نواحی اطلاعاتی کسب می کند.
  • معاینات و بررسی های فیزیکی در مرحله بعدی به بررسی های دقیق تر کمک می کند. زمانی که جراح زیبایی زنان بخش های مختلف واژن را مورد معاینه قرار می دهد بهترین جراحی زیبایی را به وی پیشنهاد می دهد.
  • پس از این که جراحی زیبایی تعیین گردید بهترین جراح زیبایی زنان از مزایا و عوارض انواع جراحی های زیبایی زنان مباحثی را طرح می کند تا فرد با آگاهی کامل نسبت به انجام آن اقدام کند.
  • در نهایت روز جراحی تعیین می شود و در همان جلسات ابتدایی بهترین جراح زیبایی زنان از آمادگی های قبل از انجام جراحی زیبای واژن اطلاعاتی را در اختیار مراجعه کننده قرار می دهد.
  • در روز مقرر، جراحی با دقت بالا و با بکارکیری بهترین و نوین ترین تجهیزات جراحی انجام می شود و بعد از اتمام عمل دوران نقاهت بعد از جراحی زیبایی زنان آغاز شود.
  • مهم ترین توصیه هایی که بهترین جراح زیبایی زنان به مراجعین دارد مراقبت های بعد از جراحی زیبایی زنان است که باید با دقت زیادی انجام شود.

با طی کردن این مراحل احتمال بروز آسیب و نیز خطرات به کمترین میزان می رسد و افراد می توانند بهترین نتایج را از انجام جراحی حاصل کنند.

ساکنین شهر ارومیه می توانند برای انجام انواع جراحی های زیبایی زنان به یک بهترین متخصص زنان و زایمان در ارومیه مراجعه کرده و در زمینه های مختلفی کمک بگیرند. مهم ترین جراحی هایی که از سوی بهترین جراح زیبایی زنان در ارومیه انجام می پذیرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لابیاپلاستی

جراحی لابیاپلاستی در بخش لابیاها و با هدف بهبود ظاهر، کاهش سایز و نیز رفع افتادگی و شل شدگی لابیاها انجام می شود. زنانی که به هر دلیلی اعم از، افزایش سن، بارداری و زایمان، دلایل ژنتیکی و مادرزادی با مشکلاتی در بخش لابیاها مواجه هستند می توانند برای این جراحی اقدام کنند. در طی این جراحی لابیاها برش خورده و با تکنیک های مختلفی فرم دهی انجام می شود و در نهایت با لیزر یا نخ های بخیه جذبی محل برش ها به هم متصل می شوند.

لابیا پلاستی

واژینوپلاستی

واژینوپلاستی تکنیکی است که بیشتر با هدف تنگ کردن واژن انجام می شود. در این جراحی با استفاده از انواع نخ های بخیه دیواره های واژن را به هم نزدیک کرده و در نهایت با نخ های بخیه جذبی میان آن ها اتصال برقرار می کنند.

تزریق ژل و چربی به واژن

در اثر افزایش سن بخش های لابیاها دچار آتروفی و نیز از بین رفتن چربی های اضافی می شود. بنابراین حالت شل شدگی و افتادگی در لابیاها ایجاد می گردد که برای زنان خوشایند نیست. به همین دلیل با تزریق چربی می توان به لابیاها حجم بخشید تا افتادگی آن ها بهبود پیدا کند.

ژل ها نیز از دیگر انواع فیلر ها هستند که با هدف فرم دهی، حجیم سازی و پرکردن بخش های کناری واژن و در بخش لابیاها تزریق می شود.

پرینورافی

پرینه ناحیه ای است در حد فاصل بین مقعد و واژن که ممکن است در اثر زایمان دچار پارگی های شدید گردد. با پرینورافی می توان به تنگ کردن و بهبود وضعیت پرینه کمک کرد.

سفید کردن واژن

در بلچینگ واژن می توانند با بکارگیری لیزر های مخصوص پوست تیره ناحیه تناسلی زنان را بهبود بخشند و پوست اطراف واژن را سفید و روشن تر کنند. این عمل زیبایی باعث زیبا تر شدن و روشن تر شدن پوست واژن می شود و زنان در روند رابطه جنسی اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنند.

لیفت واژن

در لیفت واژن با استفاده از نخ های خاردار مخصوصی می توانند بخش های مخصوصی از واژن را لیفت کنند که در نهایت موجب تنگ تر شدن واژن می شود.

جوانسازی با لیزر

لیزرها از جمله مهم ترین ابزار آلات پزشکی هستند که در زیباسازی و جوانسازی ناحیه واژینال نقش اثر گذاری دارند. با تاباندن اشعه های لیزر می توانند به تحریک کلاژن سازی در ناحیه تناسلی بپردازند که بعد از گذشت مدتی زیبایی و جوانی و رفع مشکلاتی از جمله چین و چروک مشاهده خواهد شد.

هر کدام از روش هایی که نام بردیم با اهداف خاصی انجام می شود که برای هر کدام از زنان با توجه به خواسته ها و انتظارات شان انتخاب شده و از سوی بهترین متخصص و جراح زیبایی زنان در ارومیه انجام خواهد شد.

نحوه یافتن بهترین متخصص زیبایی زنان در ارومیه

برای پیدا کردن پزشک خوب راه های زیادی امروزه وجود دارد که این کار را برای کاربر راحت می کند. چند نمونه از ترفند هایی که برای پیدا کردن یک جراح خوب به شما کمک خواهد کرد در ادامه آمده است که می توان با دانستن آن ها بهترین انتخاب را انجام داد. به طور کلی این راه کار ها عبارتند از:

جستجو در اینترنت

امروزه یکی از ترفند های بسیار موثر برای پیدا کردن یک متخصص خوب جستجو در اینترنت است. شما با جستجو می توانید از عملکرد پزشک خود، تخصص او و افتخارات و جوایز کسب کرده مطلع شوید. همچنین از طریق جستجو این امکان برای شما وجود دارد تا در مورد جراحی ای که می خواهید انجام دهید و مراقبت های قبل و بعد و نحوه جراحی اطلاعات مناسبی بدست آورید.

جستجو در اینستاگرام

با جستجو در اینستاگرام می توانید به صفحه هر یک از پزشکان دست یابید و درباره نوع عمل و نحوه انجام اطلاعاتی بدست آورید. در این فضا امکان مشاهده ی عکس ها و نمونه کار های جراح وجود دارد. همچنین در صورت تمایل می توانید به پزشک خود پیام داده و در مورد مشکل خود سوال کنید تا پزشک شما را راهنمایی کند. یکی دیگر از امکانات اینستاگرام مشاهده ی نظرات بیماران زیر عکس های پزشکان اسن که منبع مناسبی برای درک رضایت آن ها از پزشک می باشد.

پرسش از اطرافیان

یکی دیگر از راه های یافتن بهترین متخصص بخصوص در شهر های کوچک پرسش از اطرافیان می باشد. در صورتی که شما در شهرستان های کوچک زندگی می کنید می توانید درباره پزشک سوال کنید و حتی در مورد پرسنل و محیط مطب نیز اطلاعاتی بدست آورید. بهتر است اگر از اطرافیان سوال می کنید درباره ی مشکلشان و عملی که انجام دادن و میزان پیگیری پزشک پس از درمان نیز سوالاتی کنید.

آیکن مشاوره قبل از ازدواج
آیکن مشاوره قبل از ازدواج

نتیجه گیری

در صورتی که شما می خواهید یکی از جراحی های زیبایی مخصوص ناحیه تناسلی را انجام دهید بهتر است در مورد موارد ذکر شده در این مقاله به خوبی تحقیق کنید و از طریق راه کار های موثر ذکر شده این کار را به خوبی انجام دهید.

دکتر فرشته دماری یام

متخصص زنان زایمان و نازایی
دوره دیده تخصصی زیبایی زنان؛ نازایی،لاپاراسکوپی و سکسولوژی
انجام هزاران زایمان طبیعی و سزارین
انجام اعمال جراحی زیبایی زنان
مقالات مرتبط
نحوه خوابیدن بعد از لابیاپلاستی

نحوه خوابیدن بعد از لابیاپلاستی

یکی از مهم‌ترین نکات پس از انجام لابیاپلاستی، نحوه صحیح خوابیدن است که می‌تواند به بهبود سریع‌تر و کاهش درد و تورم کمک کند. این جراحی ممکن است به دلایل زیبایی یا برای راحتی بیشتر و کاهش درد و ناراحتی انجام شود. در این...

جراحی زیبایی کلیتوریس

جراحی زیبایی کلیتوریس

عمل زیبایی کلیتوریس یک روش جراحی است که به منظور بهبود شکل و اندازه کلیتوریس، یک اندام حساس در ناحیه تناسلی زنان، انجام می‌شود. این جراحی ممکن است به عنوان یک راه حل برای افرادی که از نظر جسمی با شکل یا اندازه کلیتوریس...

جراحی زیبایی زنان در ارومیه

جراحی زیبایی زنان در ارومیه

گذر زمان، زایمان و افزایش یا کاهش وزن ناگهانی همه عواملی هستند که می‏توانند زیبایی واژن را به خطر بیاندازند. روش‏ های گوناگونی به منظور بهبود زیبایی واژن تاکنون وجود داشته است که در این مقاله به طور خلاصه محبوب‏ترین...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مطب