دکتر فرشته دماریام » جراحی زیبایی زنان »  مزایا جراحی لابیاپلاستی
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

 مزایا جراحی لابیاپلاستی

این که لابیاپلاستی که یکی از انواع جراحی های زیبایی زنان است، چه جراحی ای می باشد و زمان مناسب برای انجام آن چه زمانی است از جمله سوالات متداول بسیاری از بانوان است. بسیاری از افراد در مورد این جراحی و مزایای آن اطلاعی ندارند که در ادامه ما به تمام این سوالات خواهیم پرداخت.

در بسیاری از افراد شاهد لابیا های بزرگ از بدو تولد هستیم که این موضوع علاوه بر ظاهر آزار دهنده مشکلاتی را برای فرد چه در روابط جنسی و چه در زندگی خصوصی ایجاد می کند. معمولا بیشتر بانوان بدون در نظر گرفتن جنبه درمانی این جراحی را انجام می دهند و از آن توقع زیبایی دارند اما پس از جراحی متوجه جنبه درمانی می شوند.

عمل تنگ گردن واژن

✔️ تزریق ژل به نقطه جی بانوان برای بهبود روابط جنسی چه تاثیری دارد؟

مشکلات لابیاهای بزرگ

به طور کلی مشکلات لابیا های بزرگ عبارتند از سوزش، درد ناحیه لب های کوچک، خارش ناحیه، ابتلا به عفونت، خارش و ….

مشکلاتی که برای لابیا بوجود می آیند عواقبی به همراه دارند که این عواقب شامل موارد زیر می باشند:

  1. درد در هنگام رسیدن به ارگاسم
  2. احساس درد در هنگام بر قراری رابطه جنسی
  3. اذیت شدن هنگام پوشیدن لباس های تنگ یا ورزشی که برخورد با لابیا دارند
  4. چند جهت بودن ادرار هنگام دفع به دلیل بزرگی لابیا ها و برخورد ادرار با آن ها
  5. زمانی که این افراد برای طولانی مدت راه بروند یا تحریک جنسی شوند نیز ممکن است علاوه بر درد با عوارض دیگری نیز روبرو شوند.

ممکن است این بزرگی و نداشتن تقارن در لابیا های کوچک نیز مشاهده شود که این موضوع سبب تیره شدن واژن می شود. این جراحی می تواند سبب افزایش اعتماد بنفس فرد شده و همچنین باعث شود فرد درد کمتری را هنگام رابطه جنسی تجربه کند و لذت بیشتری ببرد؛ زیرا همان طور که پیش از این اشاره کردیم بیشتر افراد هنگام برقراری رابطه به علت داشتن لابیا بزرگ بسیار درد می کشند.

این جراحی طولانی نبوده و تنها یک یا نهایتا دو ساعت برای آن زمان نیاز است. افراد بسیار زیادی به این جراحی نیاز دارند اما ترس ها و سوالاتی در اینباره ذهنشان را مشغول کرده است که در ادامه به همه ی آن ها پاسخ خواهیم داد. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

مزایای درمانی لابیاپلاستی

این جراحی دارای مزایای مختلفی است که در دسته بندی های مختلفی به آن ها خواهیم پرداخت. سه دسته کلی برای بیان مزایای لابیاپلاستی وجود دارد که به توضیح آن ها خواهیم پرداخت: جنبه درمانی، جنبه زیبایی و جنبه جنسی.

مزایای لابیاپلاستی

جنبه درمانی

اولین مزایا این جراحی درمان مشکلات لابیا بزرگ است که این درمان ها عبارتند از:

بزرگ بودن لابیا مینور دارای عوارضی است که سبب احساس سوزش و خارش در این ناحیه می باشد و افرادی که به این مشکل دچار هستند معمولا در حفظ بهداشت این ناحیه دچار مشکلاتی می باشند و امکان مبتلا شدن به عرق سوز در آن ها در محدوه ناحیه تناسلی و پا ها بیشتر می باشد. این موضوع می تواند علاوه بر مشکلات بالا باعث ایجاد بیماری های پوستی شود.

همه ی بانوان به طور طبیعی شاهد خروج مایعات و ترشحاتی در ناحیه واژن می باشند که با خروج این ترشحات میزان بسیار زیادی از میکروب ها و آلودگی ها از واژن خارج می شوند. مایعات موجود در این ناحیه سبب مرطوب شدن کانال های واژن می شوند. بانوانی که دارای واژن بزرگ یا لابیا بزرگ هستند معمولا به راحتی این مایع از واژنشان خارج نمی شود  و باعث ابتلا به فونت واژینال می شود. با لابیاپلاستی می توان این مشکل را بر طرف کرده و از بروز عفونت در این ناحیه جلوگیری کرد.

بزرگ شدن لابیا ها می تواند محدودیت هایی در جهت انجام ورزش های مختلفی مانند هوازی ها، دویدن، سوار کاری، دوچرخه سواری و ورزش های مشابه برای فرد ایجاد کند. این بزرگ بودن لابیا ها باعث می شود این ناحیه در هنگام ورزش دچار زخم شود.

یکی از مزایای بسیار مهم در جراحی لابیاپلاستی بهبود روابط جنسی است زیرا بسیاری از بانوان به خاطر درد ناشی از بزرگ بودن لابیا ها تمایلی به انجام روابط جنسی ندارند.

مزایای زیبایی لابیاپلاستی

افراد با لابیا های بزرگ احساس ناخوشایندی نسبت به ناحیه تناسلی خود دارند که این جراحی از نظر زیبایی برای آن ها مزایای زیر را دارد:

ناحیه تناسلی یکی از مناطق بسیار مهم بدن بانوان می باشد که بزرگ بودن لابیا ها باعث از دست رفتن زیبایی این ناحیه می شود. جراحی لابیاپلاستی می تواند این زیبایی را به واژن بازگرداند و اعتماد بنفس فرد را بالا ببرد.

بسیاری از بانوان در ناحیه لابیا ها دچار عدم تقارن هستند که این عدم تقارن باعث می شود ظاهر ناحیه ناخوشایند بوده و این افراد برای این موضوع خجالت بکشند. جراحی لابیاپلاستی می تواند باعث از بین رفتن این مشکل عدم تقارن شود.

همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم بزرگ بودن لابیا ها سبب اذیت شدن فرد هنگام پوشیدن لباس های تنگ می شود. شلوار های تنگ مخصوصا در ایجاد این درد تاثیر بسیار زیادی دارند که لابیا پلاستی این مشکل را حل می کند.

تاثیر لابیاپلاستی در میل جنسی

جراحی لابیاپلاستی به منظور رفع مشکلات جنسی نیز می تواند انجام شود. بزرگ ترین مشکل جنسی موجود در بانوان لابیا بزرگ می باشد که باعث درد و ظاهر بد این ناحیه می شود بنابراین با رفع این مشکلات تمایلات فرد برای انجام رابطه بیشتر می شود. این جراحی باعث رفع چروک ها و برداشته شدن پوست های اضافی ناحیه واژن می شود.

علاوه بر این ناحیه کلیتوریس که در به ارگاسم رسیدن بانوان تاثیر بسیار زیادی دارد آسیب ندیده و سبب بیشتر شدن میل جنسی در این ناحیه می شود.

کلام آخر

لازم است بدانید که بهتر است این جراحی توسط بهترین جراح زنان در ارومیه انجام شود. ما به شما برای انجام این جراحی دکتر فرشته دماری یام را پیشنهاد می کنیم که با جدید ترین متد و دقت بالا بدون هرگونه زخم و خونریزی این کار را برای شما انجام خواهند داد.

دکتر فرشته دماری یام

متخصص زنان زایمان و نازایی
دوره دیده تخصصی زیبایی زنان؛ نازایی،لاپاراسکوپی و سکسولوژی
انجام هزاران زایمان طبیعی و سزارین
انجام اعمال جراحی زیبایی زنان
مقالات مرتبط
نحوه خوابیدن بعد از لابیاپلاستی

نحوه خوابیدن بعد از لابیاپلاستی

یکی از مهم‌ترین نکات پس از انجام لابیاپلاستی، نحوه صحیح خوابیدن است که می‌تواند به بهبود سریع‌تر و کاهش درد و تورم کمک کند. این جراحی ممکن است به دلایل زیبایی یا برای راحتی بیشتر و کاهش درد و ناراحتی انجام شود. در این...

جراحی زیبایی کلیتوریس

جراحی زیبایی کلیتوریس

عمل زیبایی کلیتوریس یک روش جراحی است که به منظور بهبود شکل و اندازه کلیتوریس، یک اندام حساس در ناحیه تناسلی زنان، انجام می‌شود. این جراحی ممکن است به عنوان یک راه حل برای افرادی که از نظر جسمی با شکل یا اندازه کلیتوریس...

جراحی زیبایی زنان در ارومیه

جراحی زیبایی زنان در ارومیه

گذر زمان، زایمان و افزایش یا کاهش وزن ناگهانی همه عواملی هستند که می‏توانند زیبایی واژن را به خطر بیاندازند. روش‏ های گوناگونی به منظور بهبود زیبایی واژن تاکنون وجود داشته است که در این مقاله به طور خلاصه محبوب‏ترین...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مطب